January 3, 2011

Jessica Love you in Lilac

First of all, I wish you all my best for this new year, may all your wishes come true!
I wanted to start the year with a "light mani", I mean a pale color, almost white: Jessica Love you in Lilac. It's not really lilac, but rather a very clear pink purple clear. It's perfect for a bride manu; for instance.
Talking about the New Year: I'll make a  New Year's giveaway, very soon, when you are 50 followers, don't hesitate to follow this blog and ... stay tuned! 

Avant tout, je vous souhaite tous mes voeux de bonheur pour cette nouvelle année, j'espère que tous vos vœux se réaliseront!
J'ai voulu commencer l'année avec un manucure un peu "light", c'est à dire une couleur claire, presque blanche: Jessica Love you in Lilac. Ce n'est pas vraiment un lilas, mais plutôt un mauve-rose nacré très clair. C'est parfait pour une manucure de mariée par exemple.
 A propos de la nouvelle année: je vais faire un giveawway du nouvel an très bientôt, quand ce blog aura 50 followers, alors n'hésitez pas à le suivre et ... à très vite!





 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...