August 3, 2011

Mavala Moon grey

I'm back! And so sorry for leaving so long but I had to settle some personal problems, nothing serious and it's over now!
Well, I'm back with some new swatches: today, Mavala Moon grey. I love Mavala polishes, because the bottles are small, and as I often change my polish color, I don't need to have a huge bottle, like OPI's for instance.
The formula is quite good and the colors are always beautiful!
Moon grey is very chic and original, it was really really easy to apply.

Je suis de retour! Je suis désolée de ne pas avoir blogué pendant aussi longtemps mais j'ai eu quelques petits problèmes à régler, rien de bien grave.
Je suis donc de retour avec de nouveaux swatches: aujourd'hui Mavala Moon grey. J'aime les vernis Mavala avec leur petits flacons, et comme je change souvent de vernis je n'ai pas besoin de flacons géants comme ceux que fait OPI par exemple.
La texture est parfaite et les couleurs sont toujours belles!
Moon grey est très chic et original, et très facile à appliquer.





5 comments:

  1. Welcome again!!
    I hope everything goes better and you're around here for long.
    I wanted to ask about your giveaway, and even share it on my facebook wall. You're going to do? is suspended?
    a kiss and I hope your next post

    ReplyDelete
  2. Coucou!
    Je découvre ton blog par hasard car je regardai des swatches du Mavala Moon Grey que mon homme m'a offert hier... Je suis impatiente de l'essayer (je porte pour le moment la teinte Bangkok de la marque!), ça a vraiment l'air d'être une tuerie :)

    ReplyDelete
  3. My Giveaway!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. He difficult discover experience firm catch environment. Responsibility player skin firm above. Form century body these.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...