December 25, 2010

Christmas Water Decals

I wish you all a merry Christmas!
For this special day I used for the first time the water decals that I received from Viva La Nails.
It was my first time but I put them really easily (see tutorial below)
I also  used 3 different red polishes, but... I'll tell you more soon girls!

Je vous souhaite à toutes un joyeux Noël!
Pour ce jour exceptionnel, j'ai utilisé pour la première fois les water décals que j'ai reçus de Viva La Nails. C'était la première fois que j'en utilisais, mais ça a été très facile (voir la vidéo ci-dessous).
J'ai aussi utilisé trois vernis rouges différents, mais... on reparle plus tard les filles!









If you want to buy these water decals click here, and watch how to use them just below:
Pour commander les même water décals c'est ici, et pour savoir comment les poser, regardez cette vidéo:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...