February 22, 2011

NOX Twilight Debutante

As I broke most of my nails, I decided to wear clear and nude shades of polish. I tried my first NOX Twilight: Debutante. I'm crazy about their bottles and I bought the entire collection! Debutante is very hard to capture and to describe: it's a golden pink shimmering colour, not really holo, but very surprising. I love this shade, that seem classic but is very original!

Comme je me suis cassé la plupart des ongles, j'ai décidé de porter les tons clairs et nudes de vernis. J'ai essayé mon premier NOX Twilight: Debutante. Je suis folle de leurs bouteilles et j'ai acheté toute la collection! Debutante est très difficile à saisir et à décrire: c'est un or rose chatoyant, pas vraiment holo, mais très surprenant. J'aime cette nuance, qui semblent classique mais est très originale!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...