February 5, 2011

Swap with Lisa

I'm so glad! I just received my parcel from Lisa, a lovely Italian girl I've swapped with!
Here are the polishes I got:
 Je suis trop contente! J'ai reçu un colis de Lisa, une internaute italienne trop sympa avec laquelle j'ai fait un troc!
Voici les vernis que j'ai reçus:


Essence Purple diamond
Kiko 255, 261, 205
Zoya Midori

I've never owned any Kiko and I'm looking forward to trying them!
Thanks again Lisa!
Ce sont mes premiers Kiko et j'ai hâte de les tester!
Merci encore Lisa!

As told before, I love swapping, so don't hesitate to contact me!
Comme vous le savez, j'adore le troc, alors n'hésitez pas à me contacter à ce sujet!

1 comment:

  1. I'm really happy to see you liked them :)! It was a pleasure to swap with you! hugs, Lisa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...