November 20, 2010

Claire's beige matte + konad

I'm not used to wear matte polish, but these last days I bought some bottles and I wanted to try one of them. I choose Claire's a matte beige, that has no name.
Je n'ai pas l'habitude de porter des vernis mats, mais ces derniers temps j'en ai acheté quelques flacons et j'ai voulu en essayer un. J'ai choisi un vernis Claire's beige mat sans nom.



As you can see it's not a very original colour, but I wanted to try something simple. Then I put China Glaze Fast Forward top coat: 
Comme vous le voyez ce n'est pas une couleur très origina, mais je voulais essayer quelque chose de simple. Ensuite j'ai mis du top coat China Glaze fast forward. 



And as I found it a little boring, I tried a konad over it with agnès b. mini polish called Ultra violet.
Et comme je trouvais ça un peu ennuyeux, j'ai essayé un konad par dessus avec un mini vernis agnès b. Ultra violet.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...