November 13, 2010

Nfu Oh pink holos comparison

Right now I'm a little obsessed with holos, that's why I wanted to test the Nfu Oh's, which I've been told to be the best.
I chose to test 62, 63 and 64 which are quite similar. Here's a quick comparison today, I will publish in the next days each polish with more details. 

En ce moment j'aime beaucoup les holos, du coup j'étais obligée de tester les Nfu Oh qui sont connus pour être dans les meilleurs.
J'ai choisi de tester les 62, 63 et 64 qui sont assez proches. Voici aujourd'hui une comparaison rapide, je publierai dans les jours qui viennent chaque vernis de manière plus détaillée.


Left to right: 62, 64, 63


Left to right : 62, 63, 64


Up to down: 64, 63, 62

Left to right: 64, 63, 62

As you can see, the 62 is the lighter pink, and 64 is the most purple. I love them 3, I'm not sure I can tell a favorite!
Comme vous le voyez le 62 est le rose le plus clair et 64 et le plus violet des 3. Je les adore tous, je ne suis pas sûr de pouvoir dire lequel je préfère!

2 comments:

  1. Thnx for the comparison! I own the 63 and still loooooooove it :)

    ReplyDelete
  2. I love them!!
    This is my favourite brand!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...